21 Jan 2013

Kawan, aku sayang kau :')

Hai korangg. *ayat serupa je kan* Haha. Malam nih kann, hada kann, *ayat suspen*, nak story pasal salah seorang kawan baik hada. Entah tak tahu kenapa. Dia angin je semacam sejak dua menjak nih. Selalu je dia hangin dengan hada. Tapi hada sabarkan jee. But for today, sorry tersangat-sangat beela. Memang aku taktahan and sorry sebab melenting kat kau masa kimia pagi tadii. Aku tahu aku salah time tuhh. Back to the story, hada tak angkat call dia tadii. Bukan tak sengaja. Tapi memang sengaja sebab time tuh mood hada dalam dunia novel. Selalu jee cenggituh. Time baca novel memang hada takkan layan sangat message or call from anyone. Btw, for you Beela. Aku nak mintak maaf lah kalau sebelum ni aku ada buat kau terasa ke apa. Sebab aku memang takde niat pun. Kalau ada tuu, just nak bergurau jee. Hope friendship kita kekal till jannah. Hopefully :')


Lots of love, Hada :3

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Hada ♥

No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Tinggalkan komen di sini kalau korang rasa perlu.
.Tak payah nak malu-malu.